plusresetminus
بررسی عملکرد داریا همراه در سال ۱۴۰۰
مثبت نیوز - داریا همراه در آغاز فعالیت خود در میان دیگر شرکت‌های واردکننده‌ گوشی در جایگاه چهارم قرار داشت و در طول سه سال فعالیت خود توانست حدود ۵ میلیون دستگاه به فروش برساند.

آمار فروش این شرکت به تفکیک سال عبارت است از:
  • سال ۱۳۹۸: ۹۹۲ هزار دستگاه
    سال ۱۳۹۹: ۱٬۵۰۰ هزار دستگاه
    سال ۱۴۰۰: ۲٬۱۴۳ هزار دستگاه
داریا همراه بین ۶۵ تا ۷۰ درصد از سهم حضور در بازار اصلی ایران را دارد و با توجه به تحقیقات اجمالی به عمل آمده ۹۹٫۸ درصد فروشندگان، این شرکت را به‌عنوان گارانتی‌دهنده‌ی برتر گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ می‌شناسند.
سهم بازار داریا همراه از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ ۴۰ درصد است و از کل برند‌های موجود در کشور بین ۱۸ تا ۲۰ درصد سهم حضور در ویترین‌های کشور را دراختیار دارد.
داریا همراه ۱۴ شعبه و ۴۸ نمایندگی در سراسر ایران دارد؛ همچنین این شرکت برای افزایش دسترسی‌پذیری مشتریان به خدمات پس از فروش در مناطق محرومی که امکان خدمات‌دهی حضوری وجود ندارد، امکان ارسال رفت‌وبرگشتی گوشی‌ها ازطریق پست نیز بدون نیاز به پرداخت هزینه‌‌ی ارسال برای مشتریان فراهم کرده است.
هر ماه به‌طور متوسط بین ۳۷۰۰ تا ۴۰۰۰ پذیرش گوشی توسط داریا همراه صورت می گیرد.
متوسط مدت‌زمان پذیرش گوشی برای تعمیر و رساندن دوباره‌ی آن به دست مشتری ۴ روز است.
داریا همراه در بخش پذیرش و خدمات پس از فروش، ۳۱ تکنسین دارد که ۸ نفر از آن‌ها مدرک تعمیرات سطح ۳ سامسونگ را دریافت کرده‌اند.
کال سنتر داریا همراه، اولین و تنها مرکز تماس ۲۴ ساعته در صنعت خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایران است.
رضا امامی مدیریت بخش روابط عمومی و علی فلاح‌پور مدیریت خدمات پس از فروش داریا همراه را برعهده دارند.
http://mosbatnews.ir/vdcfctd0.w6dxyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما