plusresetminus
موفقیت یک برند ایرانی در ‌تولید غذای آماده ‌کودکان
مثبت نیوز - چند سالی است که  می‌گویند بچه‌های زیر دو سال اصلا نباید لب به نمک و فلفل و روغن بزنند و باید حتما غذای مخصوص به خودشان را بخورند.

از آن طرف این تغییر همراه شده با حضور بیشتر زنان در بیرون از خانه و به این ترتیب پای انواع غذاهای آماده کودک به بازار ایران هم باز شده است.
حالا خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت چند وعده از غذای هفتگی بچه را به سوپرمارکت و فروشگاه بسپرند.
این وسط یک برند داخلی نقش زیادی در باب شدن این محصولات داشته است.
کاله همان برندی است که نقش پررنگی در معرفی غذای آماده کودک داشته است.
ماجان اسم این بخش از تولیدات کاله است که خیلی محبوب شده تا جایی که بعضی از آدم بزرگ‌ها هم فرنی و حریره بادام‌های ماجان را به عنوان میان وعده می‌خورند.
یکی دیگر از رمزهای موفقیت ماجان، تولید و توزیع انبوه آن بود.
تا همین چند وقت پیش غذای آماده کودک را فقط سوپرمارکت‌های لوکس بالای شهر یا خوراکی‌فروشی‌هایی که محصولات خارجی داشتند، می‌فروختند اما کاله این محصول را به کف بازار آورد.
یکی دیگر از خوبی‌های غذاهای آماده کودکان کاله این است که بدون مواد نگه‌دارنده و افزودنی ارائه می‌شوند و دلیل اینکه تا اندازه‌ای ماندگار هستند، نحوه بسته‌بندی آنهاست.







http://mosbatnews.ir/vdcce4qs.2bqoo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما