plusresetminus
نگاهی به هلدینگ دیجی کالا
مثبت نیوز - ۱۵ سال پس از آغاز به کار دیجی کالا، این استارتاپ به گروه بزرگی در حوزه خرده‌فروشی آنلاین تبدیل شده که ۱۲ شرکت به‌عنوان زیرمجموعه آن فعالیت می‌کنند.

در روند تبدیل به هلدینگی بزرگ، سرویس‌های متعددی به خانواده‌ی دیجی‌کالا اضافه شده‌اند؛ حال‌آنکه برخی از این سرویس‌ها از صفر در دیجی‌کالا راه‌اندازی شده‌ و برخی دیگر نیز پس از سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در سرویس مدنظر به این خانواده پیوسته و مسیر رشد خود را در خانواده‌ی دیجی‌کالا طی کرده‌اند. فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی فیدیبو (Fidibo)، فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل(Digistyle)، سوپرمارکت آنلاین (Fresh)، زیرساخت پرداخت الکترونیک و خدمات مالی دیجی‌پی (Digipay) و مرکز نوآوری دیجی‌نکست (DigiNext) هم‌اکنون در این مجموعه فعالیت می‌کنند. علاوه‌بر سرمایه‌گذاری در استارتاپ کمدا به‌عنوان پلتفرم خرده‌فروشی در بستر شبکه اجتماعی در سال ۱۳۹۸، دیجی‌کالا دو کسب‌و‌کار جدید پیندو (Pindo) در حوزه فروش کالای دست‌دوم و دیجی اکسپرس (Digiexpress) را در حوزه لجستیک در سال ۱۳۹۹راه‌اندازی کرد.
http://mosbatnews.ir/vdcgu79q.ak9yx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما