مثبت نیوز - هلدینگ هزاردستان با برندهای شناختهشدهای چون بازار، دیوار و بلد سال موفقی را پشت سر گذاشت.
بازار که حالا ۴۵میلیون کاربر دارد را میتوان پرمخاطبترین کسبوکار آنلاین کشور دانست.
بازار در سال ۹۹ وارد حوزه ویدئوی آنلاین شد، از سایت بینش که نوعی مسئولیت اجتماعی در حوزه انتشار دادههای کسبوکاری است رونمایی کرد و البته فانوس را بدون سروصدا راه انداخت که یک برند در حوزه تحقیق و پژوهش است.
دیوار هم با رشد خرید آنلاین در دوران کرونا و در دوره کمخبری رقبا، به افزایش سهم بازارش ادامه داد و با سرویسهایی مانند کارنامه و سکو و دیوار فروشگاهها، خریدوفروش کالای دست دوم از جمله ماشین را برای ایرانیها راحتتر کرد.
بلد هم شانهبهشانه رقیب قدرقدرت مشهدیاش در حال کاربر گرفتن است و اگرچه کمی زود است برنده رقابت کسبوکارها در حوزه نقشه آنلاین را اعلام کنیم اما هیچ بعید نیست در این رقابت نشان را از میدان به در کند.