plusresetminus
ورود پارسیان خودرو با فیات در سال 1400
مثبت نیوز - تجربه ناموفق سدان شهری فیات به نام سی‌ینا در دهه ۸۰ شمسی و هاچ‌بک معروف ۵۰۰ و ون دوکاتو در دهه ۹۰ باعث شده است تا فیات را برخلاف دیگر کشورهای جهان برندی شکست‌خورده در ایران ارزیابی کنیم؛ برندی که در اولین تجربه حضور شکست سنگینی از ریوی مونتاژی سایپا خورد و در دومین تجربه هم با واردات اندک و قیمت بالا عملاً جایگاهی در بازار نداشت اما به نظر می‌رسد این شرایط در حال تغییر است.

جالب است بدانید که سی‌ینا همان نقشی که پراید در صنعت خودروی ایران ایفا کرد را در ترکیه بازی کرد.
این روزها منطقه اقتصادی سلفچگان میزبان پارسیان موتور است؛ شرکتی که قصد دارد در کنار تولید مینی‌بوس و ون دوکاتو، ناخنکی هم به بازار پرسود خودروهای سواری بزند و چه کلاسی بهتر از کراس‌اوور که این روزها در بازار بیش از هر زمان دیگر فروش دارد و چه نماینده‌ای شایسته‌تر از یکی از اعضای خانواده پرافتخار ۵۰۰ به نام ۵۰۰ ایکس.
تیپو سدان ارزان‌قیمت پرطرفدار اما همچون خوان هفتم رستم برای برندهای خارجی در ایران است.
تیپو که به صورت همزمان در کلاس‌های سدان و هاچ‌بک حضور دارد، گزینه پارسیان‌خودرو برای حضور در بازار ایران است. تیپو برای اولین بار به عنوان جانشین مدل براوو معرفی شد و یک‌ سال بعد توانست عنوان خودروی سال اروپا را از آن خود کند(عنوانی که در سال ۱۹۸۸ به پژو ۴۰۵ رسیده بود).
تیپوی جدید که در سال ۲۰۱۶ از آن رونمایی شد، قصد تکرار این موفقیت را با پیگیری ایده خودروی بزرگ با بودجه اندک داشت.
http://mosbatnews.ir/vdcb95b8.rhb98piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جدیدترین عناوین