plusresetminus
حذف بوگاتی، لامبورگینی و دوکاتی نقشه راه فولکس واگن
مثبت نیوز - بوگاتی از سوی فولکس واگن به شرکت ریمک سر واگذاری می شود.

همچنین سرنوشت لامبورگینی و دوکاتی هم به زودی مشخص خواهد شد.
هدف اصلی این استراتژی افزایش ارزش کل به 200 میلیارد یورو (235 میلیارد دلار) اعلام شده است.
همکاری‌های تکنولوژیک برندهای لامبورگینی، بوگاتی و دوکاتی با سایر شرکت‌ها، بازنگری در ساختارها و حتی فروش و واگذاری از جمله راهکارهای احتمالی در استراتژی جدید گروه فولکس واگن خواهند بود.
این کمپانی می‌خواهد نسبت به دارا بودن منابع کافی جهت توسعه پلتفرم‌های الکتریکی برای برندهای مذکور به یک نتیجه قطعی برسد.
طبق آمار سال 2019، لامبورگینی توانسته 4,554 خودرو به مشتریان خود تحول دهد. این در حالی است که بوگاتی موفق به فروش تنها 82 دستگاه خودرو شده، دوکاتی دیگر برند زیرمجموعه فولکس واگن هم تقریبا 52,000 دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده است.
با احتساب آمار فروشی که سه برند لامبورگینی، بوگاتی و دوکاتی دارند، اختصاص منابع برای تولید مدل‌های الکتریکی تحت این برندها نتایج مثبتی به دنبال نخواهد داشت و مدل‌های الکتریکی با نشان سه برند یاد شده چندان مورد استقبال مشتریان قرار نخواهند گرفت.
http://mosbatnews.ir/vdci3qaz.t1avw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما