plusresetminus
رقابت ‌برندهای ایرانی برای ‌پر‌کردن جای هایپ و ‌ردبول
مثبت نيوز - تابستان امسال برای برندهای نوشیدنی‌های انرژی‌زا یک برگ برنده داشت. از یک‌سو ممنوعیت واردات برندهای خارجی و عدم تخصیص ارز برای واردات آن‌ها و از سوی دیگر افزایش بی‌محابای نرخ ارز موجب شده که برندهای مشهور انرژی‌زاهای خارجی آرام‌آرام از ایران رخت ببندند و بازار بکری برای برندهای ایرانی ایجاد شود.

سان‌استار با نایت‌کینگ آمد
برند «نایت‌کینگ» یکی از برندهای جدید نوشیدنی‌های انرژی‌زا است که به‌تازگی وارد بازار شده و تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرده است. این برند توانسته به فرمول خاصی دست پیدا کند تا طعم آن به نمونه‌های خارجی شبیه‌تر باشد.
این نوشیدنی توسط شرکت «زرین‌جم مارینا» تولید می‌شود که برند مشهور آبمیوه «سان‌استار» را تولید می‌کند. این برند با بیلبوردهای سیروان و زانیار به شهرت رسیده و شنیده شده پس از مدت‌ها جست‌وجو برای انتخاب یک سفیر مناسب برای برند نوشیدنی انرژی‌زای خود، سرانجام چهره‌ای بهتر از سیروان پیدا نکرده و قرار شد که سیروان از تبلیغات «سان‌استار» جدا شود و تبلیغات «نایت‌کینگ» را به عهده گیرد.

ایستک با ایکس‌تک آمد
برند ایستک که روزگاری با برندهای ماءالشعیر خود شناخته می‌شد، در دوره‌ای توانست بازار زیادی به‌دست بیاورد و سهم دیگر برندهای ماءالشعیر را نصیب خود کند. این شرکت دو کارخانه در سنندج و رشت دارد و به‌شکل مناسبی سهم بزرگی از این بازار را به‌دست گرفته بود.
این شرکت اما در سال‌های ۹۲ و پس از آن با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. در آن زمان گفته شد که مدیرعامل این شرکت به‌دلیل مسائل ارزی و… مشکلاتی برایش پیش آمد که تا چند سال ادامه داشت.
ایستک با همه حاشیه‌های فوق چندباری تا مرز تعطیلی و ورشکستگی رفت اما بالاخره توانست دوباره خود را احیا کند. حالا هم با برند انرژی‌زای «ایکس‌تک» قصد دارد در این بازار بکر، نقش‌آفرینی کند. این برند سه مدل انرژی‌زای کلاسیک، مالت و بانوان را دارد و در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد گسترش مدل‌های این نوشیدنی باشیم.

زمزم و بهنوش هم هستند
زمزم «انرژی زم» و بهنوش نیز با نام «سینرژی» وارد این حوزه شده است.

انرژی‌زا لِمِسر
این برند توسط شرکت «صادق تجارت وحید» تولید می‌شود.
این شرکت هم اسپری خوشبوکننده تولید می‌کند، هم تیغ، هم مسواک و هم نوشیدنی انرژی‌زا.
این برند از ظرفیت دیگر کارخانه‌ها برای تولید محصول خود استفاده می‌کنند.

«هُک»
به‌تازگی برندی به نام «هُک» دربازار پخش شده و هدف‌گذاری‌های زیادی را انجام داده است.
این برند فعلا هدف‌گذاری‌ خود را برای توزیع محصولاتش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند «شهروند»، «هایپراستار»، «هفت»، «افق‌ کوروش» و «جانبو» انجام داده است.

هپی‌لایف
برند انرژی‌زای «هپی‌لایف» در بازار از همه موفق تر بوده است.
http://mosbatnews.ir/vdcdnk0f.yt0jf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما