plusresetminus
تاثیر کرونا بر کسب‌وکارها، خرید اینترنتی و تبلیغات
مثبت نیوز - مصرف کنندگان صرفا به خاطر شرایط خاص کرونا به خرید اینترنتی روی آورده‌اند و با تغییر اوضاع، دوباره خرید فیزیکی را به آنلاین ترجیح می‌دهند.

در دوران کرونا حجم خرید تنقلات و همچنین دخانیات کاهش پیدا کرده است.
از آن سو ۳۴ درصد حجم خرید وسایل بهداشت فردی و خانوادگی افزایش پیدا کرده است.
به طور متوسط ۱۲ درصد از خریدهای سوپرمارکتی در دوران کرونا به صورت غیرحضوری(۹درصد) و تلفنی(۳درصد) انجام می‌شود.
مشاهده تلویزیون در دوران کرونا افزایش داشته است برهمین اساس می‌توان گفت که با افزایش مشاهده تلویزیون تماشای تبلیغات تلویزیونی نیز افزایش داشته است چون تعداد بینندگان افزایش داشته است.
حال با کاهش سفرهای درون شهری و کاهش تراکم ماشین‌ها، تبلیغات محیطی کمتر در معرض مخاطبان قرار گرفته است.
برهمین اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل فضای مجازی به شدت افزایش یافته است.
http://mosbatnews.ir/vdcf0jdy.w6dcyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما