plusresetminus
900 میلیون هزینه تبلیغ در 12 بازی رئال
مثبت نیوز - صدا و سیما تبلیغات شرکت‌های ایرانی همچون کافه بازار، دیجی کالا و اسنپ را سانسور می کند.

در حقیقت این شرکت‌ها با خرید تبلیغات منطقه‌ای(خاورمیانه) در حالی که به صورت قانونی حق تبلیغات از صداوسیما را ندارند، قصد دارند این گونه و از طریق مذاکره با لالیگا و شرکت‌های تبلیغاتی بین‌المللی تبلیغاتشان را از شبکه سه پخش کنند.
دلیل این سانسور به قرارداد انحصاری صداوسیما با توسکا بر می گردد.
 «توسکا» می تواند در صورت تبلیغات مشابه از صدا و سیما شکایت ‌کند.
نحوه انجام این تبلیغات چگونه است؟
نام این شرکت تبلیغاتی بین‌المللی «projecteleven» است که انحصارا تبلیغات آنلاین و دیجیتال برخی باشگاه‌های اسپانیا و انحصارا بازی‌های خانگی رئال مادرید را در دست دارد.
یعنی هر بازی که در زمین تیم رئال مادرید برگزار می‌شود، برای تبلیغات باید به این شرکت مراجعه کرد.
این سه برند که در بازی های فوتبال، تبلیغات خود را انجام می دهند، هر کدام در حدود ۱٫۵ تا دو دقیقه تایم تبلیغ دور زمین گرفتند که به تناوب در طول مسابقه پخش می‌شود.
این برندها از الان برای ۱۲ بازی خانگی رئال مادرید حق پخش رزرو کرده‌اند.
اگر به سایت آن شرکت تبلیغاتی برویم، مشاهده می‌کنیم که قیمت تبلیغات برای منطقه‌ای مانند ایران در مجموع برای ۱۲ بازی چیزی حدود ۳۵ تا ۴۵هزار دلار برای هر کدام از این برندها آب می‌خورد.
http://mosbatnews.ir/vdcc11qs.2bq448laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما