plusresetminus
خظ و نشان اپلیکیشن دیوار برای دیجی‌کالا
مثبت نیوز - آیا دیوار که یکه‌تاز بازار فروش آنلاین کالاهای دست‌دوم است با رونمایی از پلتفرم «دیوار فروشگاه‌ها» پا به بازی دیجی‌کالا گذاشته یا با توجه به فروش لوازم دست‌دوم در این سایت؛ دیوار عملا به آمازون واقعی ایران که همیشه شعار دیجی‌کالا بوده؛ بدل شده است.

پلتفرمی که در چنته آن همه‌چیز یافت می‌شود: هم نو و هم کهنه.
هرچند در عرصه ارسال کالا برای مخاطب این دیجی کالاست که شباهت بیشتری به آمازون دارد. به نظر می‌رسد که دیوار بازی تازه‌ای راه انداخته که خودش یکه‌تاز آن است. 
کمتر از دو هفته از شروع فعالیت «دیوار فروشگاه‌ها» می‌گذرد؛ بخش جدیدی در سایت دیوار که به مغازه‌ها و فروشگاه‌های جدید اجازه می‌دهد تا کالاهای نو خود را در معرض دید کاربران قرار داده و به فروش برسانند.
این بخش جدید در سایت دیوار کار خود را از تهران و با سه دسته‌بندی لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و لوازم شخصی و لباس شروع کرده وآنگونه که مدیران دیوار می‌گویند به زودی بخش‌های بیشتری از نیازهای مشتریان را هم پوشش می‌دهد.
در «دیوار فروشگاه‌ها» هر مغازه یک پنل کاربری دارد که در صفحه ویژه آن فروشگاه، محصولات خود را آگهی کرده است.
یک استقبال خوب؛ تاکنون سه هزار فروشگاه روی این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌ا‌ند، رقمی به تعداد مغازه‌های خیابان ولی‌عصر از تجریش تا راه‌آهن.
دیوار فعلا وارد حوزه توزیع کالاهای فروخته شده یعنی کاری که دیجی‌کالا انجام می‌دهد نخواهد شد و ارسال کالا برعهده خود فروشندگان خواهد بود. اما با گسترش این سرویس و ورود آن به دیگر شهرها، کاربران شاهد تغییرات دیگری در این سرویس باشند و شاید دور از ذهن نباشد اگر روزی پیک‌های دیوار را هم در خیابان‌ها ببینیم.
مهم‌تر اینکه این سرویس برنامه خاصی برای جذب کسب‌وکارهایی دارد که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.
کسب‌وکارهای خرد و متوسطی که برای بیشتر آن‌ها زیرساخت فروش نهایتا یک صفحه اینستاگرامی است.
http://mosbatnews.ir/vdch6znz.23n6vdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما