مثبت نیوز - یکی از بزرگترین کمپینهای تبلیغاتی «میهن» که بهتازگی فعالیت خود را آغاز کرده، قرعهکشی و جایزه برای بستنی «پریما» یا همان «مگنوم» سابق است.
جایزه این کمپین چیست؟ یک عدد «ب.ام.و».
«BMW» در میان برندهای ایرانی جایگاه خاصی دارد و آنها ترجیح میدهند برای قرعهکشیهای خود این خودرو را انتخاب کنند.
سال گذشته برند «رانی» بود که با بیلبوردهای رانی و بامو، شهر را به تسخیر خود درآورده بود.
در سال ۱۳۹۴، اپلیکیشن «آپ» که درحال رشد کردن و بزرگشدن بود؛ یک جایزه بامو برای جشنواره یلدای خود تعیین کرد.
در سال ۱۳۹۲ ایرانسل یک قرعهکشی پرسروصدا برگزار کرد که درنهایت یک عدد خودروی بامو جایزه داد.
محصولات شوینده سافتلن نیز در سال ۱۳۹۲ با جایزه قرعهکشی بامو تبلیغات زیادی انجام داد.
سامسرویس نیز که در سال ۱۳۸۷، دوران یکهتازی در ارائه خدمات لوازم خانگی سامسونگ را تجربه میکرد، در چند قرعهکشی مجزا چندین خودرو بامو جایزه داد.
من نظری مهمی ندارم ولی اگر در کمپین قرعه کشی شرکتی یا برندی هر نوع حقه ماهرانه ای بزنه مردم. متوجه میشن و از اون نام دلسرد میشن و واقعا رو فروشش تأثیر میزاره من اگر باشم به قول و تبلیغاتی که کردم احترام میگذارم
خداوند فرموده ادعونی استجب لکم از من درخواست کن تا اجابتت کنم.
نباید به چیزی که هست و دوست داری شک کنی.
خداوند حرفش حرفه چون خیلی بزرگه و بنده هایی که به حرفاش اعتماد دارن رو خوشحال میکنه و نمیزاره شماتت بشن.
پس بیاین واقعا از ته دل و با ایمان راسخ بگیم ایاک نعبود و ایاک نستعین 🙏🙏🙏