plusresetminus
رابطه BMW و قرعه کشی
مثبت نیوز - یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی «میهن» که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، قرعه‌کشی و جایزه برای بستنی «پریما» یا همان «مگنوم» سابق است.

جایزه این کمپین چیست؟ یک عدد «ب.‌ام.‌و».
«BMW» در میان برندهای ایرانی جایگاه خاصی دارد و آن‌ها ترجیح می‌دهند برای قرعه‌کشی‌های خود این خودرو را انتخاب کنند.
سال گذشته برند «رانی» بود که با بیلبوردهای رانی و ب‌ام‌و، شهر را به تسخیر خود درآورده بود.
در سال ۱۳۹۴، اپلیکیشن «آپ» که درحال رشد کردن و بزرگ‌شدن بود؛ یک جایزه ب‌ام‌و برای جشنواره یلدای خود تعیین کرد.
در سال ۱۳۹۲ ایرانسل یک قرعه‌کشی پرسروصدا برگزار کرد که درنهایت یک عدد خودروی ب‌ام‌و جایزه داد.
محصولات شوینده سافتلن نیز در سال ۱۳۹۲ با جایزه قرعه‌کشی ب‌ام‌و تبلیغات زیادی انجام داد.
سام‌سرویس نیز که در سال ۱۳۸۷، دوران یکه‌تازی در ارائه خدمات لوازم خانگی سامسونگ را تجربه می‌کرد، در چند قرعه‌کشی مجزا چندین خودرو ب‌ام‌و جایزه داد.
http://mosbatnews.ir/vdcbawb8.rhbz5piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
من نظری مهمی ندارم ولی اگر در کمپین قرعه کشی شرکتی یا برندی هر نوع حقه ماهرانه ای بزنه مردم. متوجه میشن و از اون نام دلسرد میشن و واقعا رو فروشش تأثیر میزاره من اگر باشم به قول و تبلیغاتی که کردم احترام می‌گذارم
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
شرکت میهن محصولاتی خوبی داره بااین جایزه باحال مردم دلگرم تر میکنه
feedback
United Arab Emirates
امیر محمد کریمی
خوب عالی
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
میهن بی نظیره و اصلا به قرعه کشی نیازی نداره همه دوسش داریم 😍
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا ماشین رو میدهید؟
feedback
Belgium
برای میهن که شر و ور بود اصن واقعی نبود طرف کدش با هیچ کدی جور در نمیومد از عمد هم تو اینستاگرام برگزار کردن که صدا سیما رو کارشون نظارت نداشته باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
پریسا
باتشکر از میهن

کاش بجای یک ماشین گران قیمت ک میخاد یکنفرخوشحال بشه
دل چندنفرو شاد کنن بادادن چندماشین ارزونتر
چه اشکالی داشت
جدیدترین عناوین