مثبت نیوز| اخبار هنر و اقتصاد هنر 3 خرداد 1399 ساعت 17:14 http://www.mosbatnews.ir/news/17824/رابطه-bmw-قرعه-کشی -------------------------------------------------- عنوان : رابطه BMW و قرعه کشی -------------------------------------------------- متن : مثبت نیوز - یکی از بزرگ‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی «میهن» که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، قرعه‌کشی و جایزه برای بستنی «پریما» یا همان «مگنوم» سابق است. جایزه این کمپین چیست؟ یک عدد «ب.‌ام.‌و». «BMW» در میان برندهای ایرانی جایگاه خاصی دارد و آن‌ها ترجیح می‌دهند برای قرعه‌کشی‌های خود این خودرو را انتخاب کنند. سال گذشته برند «رانی» بود که با بیلبوردهای رانی و ب‌ام‌و، شهر را به تسخیر خود درآورده بود. در سال ۱۳۹۴، اپلیکیشن «آپ» که درحال رشد کردن و بزرگ‌شدن بود؛ یک جایزه ب‌ام‌و برای جشنواره یلدای خود تعیین کرد. در سال ۱۳۹۲ ایرانسل یک قرعه‌کشی پرسروصدا برگزار کرد که درنهایت یک عدد خودروی ب‌ام‌و جایزه داد. محصولات شوینده سافتلن نیز در سال ۱۳۹۲ با جایزه قرعه‌کشی ب‌ام‌و تبلیغات زیادی انجام داد. سام‌سرویس نیز که در سال ۱۳۸۷، دوران یکه‌تازی در ارائه خدمات لوازم خانگی سامسونگ را تجربه می‌کرد، در چند قرعه‌کشی مجزا چندین خودرو ب‌ام‌و جایزه داد.